Pages

Sunday, 15 April 2012

PR deceit: not real but ‘fake Gallup’ commissioned to conduct exit poll for Armenian parliamentary election

There was a big PR by government controlled Armenia TV channel that they have signed up with the Gallup to conduct exit poll for upcoming Armenian parliamentary election. All the main headlines implied that the world renowned US company will conduct exit poll in Armenia, thus putting behind it its reputation.

Even with the ‘real’ Gallup, I would have concerns re polling, as taking into account local circumstances, it is very important who conducts the polls in the field. If it’s one of discredited sociological groups in Armenia, then even with the best Gallup methodology, I would not trust their results.

7or.am revealed, however, that it’s not ‘real' Gallup that is going to conduct the exit poll and pre-election survey, but the ‘fake’ one.

This is a ‘real’ Gallup: http://www.gallup.com/corporate/115/About-Gallup.aspx

This is a ‘fake’ Gallup: former “Gallup International Association”. Kancho Stoychev who signed the agreement with the Armenia TV is their Vice-President (Bulgaria). [http://www.gallup-international.com/en/who_we_are/the_board] Despite name change [“Worldwide Independent Network of Market Research”], they still contain references to “Gallup” within their website.

According to one Wikipedia reference, [US-based] Gallup Inc. and [Switzerland-based] Gallup International Association (GIA) were involved in a legal dispute over the use of “Gallup” name. In 2010, GIA merged with the market research company WIN (Worldwide Independent Network). They are currently called “Worldwide Independent Network of Market Research”.

It’s the US-based company, not the Swiss one, that is famous for Gallup Poll.

This is not what we will be getting for Armenian parliamentary election.

3 comments:

artmika said...

Here we are. This is exactly what I was warning. Under the cover of 'fake' or 'real' Gallup, it's discredited local organisations, like Armenian Sociological Association, that carry polls, the latest for government-linked ArmNews TV channel.

Read Epress.am for more details (AM):

«Գելափն» այդքան էլ «Գելափ» չէ. ինչու են պատվիրվում նախընտրական հարցումները

artmika said...

«Գելափն» այդքան էլ «Գելափ» չէ. ինչու են պատվիրվում նախընտրական հարցումները

Հասարակությանը պետք է բացատրել, որ «Գելափ» (Gallup) միջազգային կազմակերպության անվան տակ հրապարակվող սոցոլիոգիական հետազոտությունների արդյունքները մեղմ ասած վստահելի չեն, քանի որ սոցհարցումներն իրականում արվում են տեղական կազմակերպությունների կողմից: Մեկնաբանելով գալիք խորհրդարանական ընտրությունների արդյունքների մասին Baltic Surveys/Gallup կազակերպության կողմից հրապարակված կանխատեսումները` Epress.am-ի հետ զրույցում այն մասին ասել է սոցիոլոգ Գայանե Ղազարյանը: Նշենք, որ հարցումը հայաստանյան կողմից նախաձեռնել են «Արմնյուզ» հեռուստաընկերությունը և Հայկական սոցիոլոգիական ասոցիացիան:
«Այսինքն՝ ասելով Gallup-ի կողմից արված հետազոտություն՝ պետք է նկատի ունենալ Gallup-ի կողմից պատվիրված հետազոտություն տեղական կազմակերպություններին: Որքանով հասարակությունը վստահում է, օրինակ, Ահարոն Ադիբեկյանի կամ Գևորգ Պողոսյանի սոցիոլոգիական հետազոտություններին, այնքանով էլ պետք է վստահի Gallup-ին, քանի որ վերջինս չունի որևէ կառույց Հայաստանում և որևէ ռեալ մեխանիզմ վերահսկելու հայկական կազմակերպությունների կողմից արվող աճպարարությունները» – ասել է փորձագետը:
Հետազոտության իրականացման նրբությունների մասին, ըստ Գայանե Ղազարյանի, հրապարակավ չի ասվում այն պատճառով, որ տեղական կազմակերպություններին և նրանց ղեկավարներին, հանձինս Հայկական սոցիոլոգիական ասոցիացիայի ղեկավար Գևորգ Պողոսյանի կամ Ահարոն Ադիբեկյանի, ոչ ոք չի հավատում, ուստի փորձ է արվում ընդամենը միևնույն կեղծված տվյալներն իրացնել ավելի հեղինակավոր կազմակերպության անվան տակ թաքցնելով: Սոցիոլոգը նաև նշում է, որ Հայաստանում որպես աշխարհում լավագույնը հայտարարվող Gallup-ը հեղինակավոր 23 սոցիոլոգիական կազմակերպությունների շարքում 2008 թվականի ԱՄՆ նախագահական ընտրություններում իր կանխատեսումների ճշգրտությամբ 17-րդ տեղն է զբաղեցրել:
Ընտրություններին ընդառաջ ոչ իրական պատկեր ցույց տվող հարցումներն անցկացնելը, ըստ սոցիոլոգի, երկու նպատակ է հետապնդում` նախապես լեգիտիմացնել ընտրությունների «պայմանավորված» արդյունքները և ազդել հասարակության չկողմնորոշված հատվածի վրա:
«Նախ` իշխանությունները, որոշելով, որ կուսակցությանն ինչքան տոկոս են հատկացնելու և ինչպիսի համամասնությամբ են կեղծելու ընտրությունները, նախապես հրապարակում են սոցիոլգիական իբր հարցումների արդյունքներ, որպեսզի այդ նկարչությունը չափազանց անսպասելի չթվա, այսինքն՝ ծրագրած կեղծիքը նախապես հրամցնում են իբրև իրականություն՝ յուրատեսակ ալիբի ապահովելով իրենց համար: Երկրորդ` փորձում են ստանալ «ինքնիրականացվող կանխատեսման» էֆեկտ, այսինքն` հրապարակել ցանկալի արդյունքները, որպեսզի չկողմնորոշված զանգվածը կողմնորոշվի ըստ այդ արդյունքների: Այս էֆեկտը հաշվարկվում է այնպիսի մարդկանց նկատմամբ, որոնք նախընտրում են ուժեղի, հաղթողի կողմը բռնել: Չգիտեմ` մեզ մոտ նման մարդիկ քանի տոկոս են կազմում, սակայն այդ տեխնոլոգիան հետապնդում է մարդկանց վրա այդպես ազդելու նպատակը ևս»,- ասել է Գայանե Ղազարյանը:
Այն հարցին, թե ինչ արդյունքներ կարելի է ակնկալել գալիք ընտրություններից, Գայանե Ղազարյանը պատասխանել է՝ ասելով, որ այդ մասին հնարավոր չէ դատել հրապարակվող արդյունքներից, քանի որ դրանց նպատակը ընտրությունների արդյունքների լեգիտիմացումն ու մարդկանց վրա ազդելն է, այլ ոչ թե իրական պատկերը ներկայացնելը: Իրական պատկերն իհարկե հայտնի է հետազոտություն պատվիրող քաղաքական ուժերին, սակայն հրապարակման ենթակա չէ. դա միայն իրենց ներքին խոհանոցը՝ քաղաքական անելիքը կազմակերպելու համար է:
Հիշեցնենք, որ համաձայն վերոնշյալ հարցման, եթե ընտրությունները կայանային հաջորդ կիրակի, ապա առաջին ընտրությամբ ՀՀԿ-ին կքվեարկեր հարցվածների 34 տոկոսը, երկրորդ ընտրությամբ` 17 տոկոսը, ԲՀԿ-ի դեպքում առաջին ընտրությամբ` 28 տոկոսը, երկրորդ ընտրությամբ` 22 տոկոսը, իսկ Հայ Ազգային Կոնգրեսի դեպքում այդ թվերն են, համապատասխանաբար, 9 և 2 տոկոս:

artmika said...

Armenia: from the most predictable and ‘safe’ election to slap in the face for ruling regime